Fokuser på dine kerneydelser med hjælp fra vores bogholderiassistance og outsourcing team. Mange eventbureauer har svært ved at have alle de nødvendige økonomikompetencer internt og kan få frigjort ekstra ressourcer ved at outsource disse.
Vi har erfaring i at løse alt fra enkeltopgaver til levering af en full service økonomifunktion. På den måde får du frie hænder til at udvikle din eventvirksomhed, mens vi tager os af alt det praktiske.
For enhver eventvirksomhed, som ønsker at effektivisere og optimere administrationen, er outsourcing en oplagt mulighed. Du vælger selv i hvilken grad, du ønsker at outsource. Når du outsourcer til os bliver de aftalte opgaver løst af kvalificerede medarbejdere med opdateret viden inden for økonomi og bogholderi.
Med outsourcing af din økonomifunktion kan vi overtage alle eller dele af dine administrative opgaver fx: Lønadministration, dagligt bogholderi, projektstyring af events, likviditet, moms listeangivelser, indberetninger til SKAT, eksternt regnskab, Ad hoc-opgaver.
Du behøver blot at godkende betalingerne – resten klarer vi
Med Bogholderiassistance og outsourcing team får du et team, der håndterer din eventvirksomheds økonomi i tæt samarbejde med dig. Efter overdragelsen behøver du blot at godkende betalinger til dine leverandører og ansatte.
Mere info skriv til info@eventfantastic.dk